گجت هوشمند- چراغ‌های هوشمند
نوشته شده توسط : هوشمندسازان

 

حتما برای بسیاری از افراد پیش آمده است که هنگام ترک خانه و سفرهای نسبتا طولانی، یک یا چند چراغ را در خانه روشن بگذارند. دراینجا باید عنوان کرد که این کار هرگز موجب فریب دزدان نمی گردد، چراکه آنها می‌دانند شما به صورت شبانه‌روزی چراغ خانه‌ خود را روشن نمی گذارید و در وهله ی بعد باید این نکته را در نظر داشت که این امر موجب اتلاف انرژی برق می گردد.

اما در حال حاضر می توان با بهره گیری از گجت هوشمند، چراغ‌ هوشمند شما قادر خواهید بود به هنگام سفر، آنها را به گونه ای تنظیم نمایید که فقط در هنگام شب روشن شوند و در روشنایی روز به طور خودکار خاموش گردند. این کار جلوه بسیار طبیعی داشته و تصور افراد غریبه و سارقان احتمالی را از خالی بودن خانه منحرف می نماید و باور آنها را به سمت اینکه ساکنین خانه در آن حضور دارند تغییر می دهد. در ضمن، از مزیتهای دیگر بهره گیری از چراغ های هوشمند، جلوگیری از اتلاف انرژی و کمک به مصرف بهینه انرژی برق خواهد بود.

 

 

خانه هوشمند-خانه هوشمند رشت-خانه هوشمند گلسار-نمايندگي خانه هوشمند-پذيرش نمايندگي خانه هوشمند-پرده برقي-تحليل سيستم امنيتي-سيستم مديريت هوشمند-سيستم هوشمند-سيستم امنيتي هوشمند-درخواست نمايندگي خانه هوشمند-هوشمندسازان-هوشمندسازي ساختمان-هوشمندسازي مدارس-هوشمندسازيميكروكنترلر-مكانيزم و اپشن هاي پرده برقي-سيستم هاي امنيتي-سيستم هاي امنيتي خانه هوشمند-هوشمندسازي-سيستم مديريت ساختمان





:: برچسب‌ها: خانه هوشمند , هوشمند سازان , هوشمندسازی ساختمان , نمایندگی خانه هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: